Friday, November 9, 2012

National Holiday

If i had to pick one, Valentine's day 2月14日は私のすくなじゅくじつです。わたしのすきなあめはチョコレトです。たくさん人チョコレトを買います。チョコレトをたべてかれいにあいたいです。If i had a かれい that is. 
じゅくじつはわたしたいていすきじゃないですけどchocolate makes it the exception. I also like the idea that everyone is lovey dovey and peaceful on that day. 私はたいてい何もしません。Nothing special anyway. 私の母はじゅくじつすきじゃないです。It's because of her religion.I just don't care about holidays either way. 

1 comment: